
De Broedkas
This is where the magic happens
Onze Broedkas: een inspirerende en bijzondere plek in ons kantoor 🌱. Hier broeden we dagelijks originele ideeën, concepten en strategieën uit. Dat doen we het liefst samen met onze klanten, met jou dus! Co-creatie noemen we dat. Want wij geloven dat wij jouw merk pas echt een boost kunnen geven door samen dat gouden ei uit te broeden. Jij weet immers alles van jouw merk. En onze specialisten weten alles van strategie, concept en creatie. In onze broedkassessies laten we onze knowhow los op jouw wensen. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe app, je merkverhaal, of je kernwaarden.
Waarom de Broedkas?
Tijdens een Broedkassessie staan jouw merk en organisatie centraal. Onze merkspecialisten leggen jouw vraagstuk onder de loep en leggen je het vuur aan de schenen. Waar wil je naartoe? Wat ontbreekt er nu aan jouw merk? Wat zijn je ambities? En hoe kunnen wij daaraan bijdragen?
Wij luisteren en denken met je mee. We verrassen je met nieuwe inzichten of een verfrissende aanpak.
Dat doen we het liefst met interactieve sessies waar jij en je team aan bijdragen. En daaruit volgt méér dan een advies.
Onze studio gaat aan de slag met de uitkomsten van de sessie. Het resultaat? Een pakkende huisstijl, een nieuwe website die jouw merk weerspiegelt of een complete campagne inclusief event. Kortom, met onze expertise en ondersteuning bereik je écht iets.
Waar wil je naar toe als merk?
Eerst zien, dan geloven?
Deze case zegt eigenlijk alles. Onze klant beeXact had grote behoefte aan nieuwe medewerkers. Maar hoe trek je die aan in een krappe branche?
Met een SterkWerkgeversmerk natuurlijk! Wij hielpen beeXact hun eigen merkwaarden te ontdekken in een Broedkassessie op locatie, verwerkten die in een werkenbij-website en een bijpassende socialmediacampagne. Een goed voorbeeld van samenwerking met onze klant én onze studio. Zo bewegen we van vraagstuk naar oplossing, van uitdaging naar concreet resultaat.
Is een Broedkassessie
iets voor jou?
Een Broedkassessie is een goed idee als je toe bent aan een volgende stap. Als je wilt sparren over je merk of bedrijf. En als je input wilt van ervaren merkspecialisten die jouw merk naar een hoger plan kunnen tillen.
Kortom, een frisse blik + merkexpertise = meerwaarde voor jouw merk. We gaan er open in en kijken naar de vraag áchter je vraag. Zo komen we samen tot de kern, met verrassende resultaten.
Alle aandacht voor jou
Wij krijgen enorm veel energie van Broedkassessies met onze klanten. En dat is vaak wederzijds. Hoe leuk is het om even in het middelpunt te staan en eindelijk een oplossing te vinden voor die ene prangende vraagstuk binnen jouw organisatie? Of je huisstijl te zien ontstaan op basis van jouw kernwaarden?
Surprise,, dat is SU-PER-LEUK!
“Soms heb je een frisse blik nodig. Die krijg je tijdens een Broedkassessie op maat”
Hoe gaat het in z’n werk?
We zetten de Broedkas vaak in. Ter voorbereiding op een project of om zaken uit te diepen. Inmiddels weten we dat maatwerk vaak het beste past. Daarom ontwerpen wij een Broedkassessie speciaal voor jou. Gebaseerd op de aard van jouw vraagstuk en het gewenste eindresultaat.
We kunnen vooraf dus niet precies vertellen hoe jouw Broedkassessie eruit gaat zien. Wel doorlopen we altijd deze vier stappen :
-
We starten met een intake waarbij we je wensen en behoeften in kaart brengen. Onze Merkspecialisten stellen de juiste vragen zodat we jouw uitdagingen snel boven tafel krijgen.
-
Zodra we weten voor welke uitdagingen jouw merk staat, formuleren we concrete doelstellingen. We maken een begroting zodat je weet waar je aan toe bent qua kosten. De exacte inhoud van de Broedkassessie blijft nog even ‘geheim’. We verassen je graag met een interactieve en inspirerende (op maat gemaakte) sessie.
-
Op de dag van de Broedkassessie is onze broedkas even helemaal van jou en jouw organisatie. We zorgen voor zoveel mogelijk inspiratie en creativiteit, bijvoorbeeld met een interactieve brainstorm. Zo zoeken we samen naar een strategische oplossing voor jouw probleem.
-
Het houdt niet op na de Broedkassessie. Nee, onze studio gaat direct aan de slag met de uitkomsten. Zo krijg je niet alleen een slim advies, maar zie je de toegevoegde waarde daarvan direct terug in een ontwerp.
Op basis van vertrouwen
Uit ervaring weten we dat wat je deelt in de Broedkas soms heel persoonlijk is. Je legt je eigen struggles of die van je organisatie immers bij ons neer, zodat wij daar een goede oplossing voor kunnen vinden. Dat vraagt om vertrouwen. Maak daarom vast kennis met de merkspecialisten die je begeleiden tijdens een Broedkassessie:
-
Betekenis geven
“Merkdenken geeft betekenis. Het gaat niet om het product of de dienst, maar om de betekenis die het geeft. Zo verover je niet alleen het brein, maar ook het hart.”
-
Samen ontdekken
“Het is niet erg als je nog niet precies weet waar jouw merk voor staat. Samen ontdekken we jouw merkwaarden”
-
Ruimte om te groeien
“Als je je als merk kwetsbaar op durft te stellen, ontstaat er ruimte om te groeien.”
“De sessie in de Broedkas leidt dus altijd tot concreet resultaat! Al zeggen we het zelf, de combinatie van onze Broedkas en onze studio maakt onze aanpak uniek. Je gaat dus niet de deur uit met enkel en alleen advies”
Wat kost dat
eigenlijk?
We roepen altijd dat iedereen zó kan aanschuiven in de Broedkas. En dat is ook zo. Elke klant en elk vraagstuk is welkom. En de vraag die we natuurlijk vaak krijgen; “Heel begrijpelijk natuurlijk, want je wil gewoon (het liefst vooraf) weten waar je aan toe bent.
Helaas hebben we niet een kant-en-klaar antwoord op die vraag want elke Broedkassessie is uniek
Dus, de hamvraag: wat kost een Broedkassessie? Het goede nieuws is dat je al een sessie boekt vanaf [€950,- ex btw].
We geven je uiteraard meer inzicht in de kosten tijdens de intake. Die is altijd vrijblijvend. En zodra we jouw wensen en behoeften in kaart hebben gebracht, kunnen we een exacte begroting voor je opstellen.
Deze merken gingen je voor: