Onze aanpak in 5 stappen

Dit is de Factor 12-experience 🤩


1. Ontdekken

First things first, tijd om kennis te maken! We nodigen je uit in onze Broedkas voor een goeie kop koffie en een babbel. We willen natuurlijk alles weten over je merk en ambities! 💝 Dit is ook hét moment om jouw vraag, wens of uitdaging alvast bij ons neer te leggen.

Bas geeft presentatie in de Broedkas

3. Creëren

Hebben we een GO? Dan laten onze merkspecialisten hun expertise los op jouw merk en vraag. We maken een eerste concept, waarbij we ons antwoord op jouw vraag visueel en tekstueel doorvertalen. Altijd een fijn moment, want nu worden ideeën zichtbaar en tastbaar! We presenteren het concept en we nemen je mee in het proces. Welke afwegingen hebben we gemaakt, en waarom? In deze fase doen we onze uiterste best om je te verrassen met onze ideeën. 💪 Feedback is natuurlijk welkom!

2. Verdiepen

Onderzoeken zit in ons DNA. 🔎 We verzamelen zoveel mogelijk informatie. We gaan met je in gesprek of we organiseren, als dat nodig is, een Broedkassessie op maat om jouw vraag verder uit te diepen. We inventariseren wat nodig is en vaak ontstaan er al wat eerste denkrichtingen. De opdracht krijgt steeds meer vorm! Indien nodig maken we een offerte en planning.

Broedkassessie Factor 12

“Factor 12 komt altijd met resultaat dat onze verwachtingen overtreft”

Sanne van ‘t Erve, gemeente Raalte

Medewerkers Factor 12 geven een presentatie

Experience

Experience

4. Activeren

Om je merk te laten leven bij je doelgroep, moet je ‘m activeren! En dat doen we met middelen. Na goedkeuring werken we het concept concreet uit. We maken bijvoorbeeld een website-ontwerp, offline designs of we zetten integrale (online) campagnes op en beheren die. Middelen die antwoord geven op jouw vraag. We leveren jouw merkuitingen bovendien zo op zodat jij er direct mee aan de slag kan. Laat dat merk maar stralen. 😎

5. Optimaliseren

Een sterk merk is altijd in ontwikkeling. Daarom stellen we regelmatig de vraag: passen deze merkuitingen nog bij het merk? Dat merk, je doelgroep en de wereld veranderen immers continu. Dat hoort bij de Factor 12-experience: we willen het altijd nóg beter en mooier maken. Wat goed is, blijft. Wat beter kan, pakken we aan!

Teamlid E;ine

Benieuwd wat we voor jouw merk kunnen doen? Plan vrijblijvend een inspirerende sparsessie in!