Wat merkbeleving kan doen

Phantom by Van Ommen

Vraag

Zelf staan we altijd met klotsende oksels in de bouwmarkt. Hoe kies je het juiste schroefje, boortje, moertje? Het merk Phantom, geleverd door Van Ommen, staat min of meer voor dezelfde opgave. Hun klant, de professionele verspaander, kan kiezen uit maar liefst 25.000 artikelen voor metaalbewerking!

Hoe spring je er dan uit? En hoe verleid je je klant om voor jouw merk te kiezen?

Antwoord

Ons geheime ingrediënt: een flinke portie merkbeleving! Natuurlijk zijn technische specificaties belangrijk voor Phantom. Onmisbaar zelfs. Hoe vind je anders die Volradiusfrees van 3,5 millimeter met cilindrische schacht? Dus lees je in de vuistdikke Phantom-catalogus alles over het assortiment gatzagen, kernboren, mantelzaagkoppen en nog véél meer. Maar door in te zetten op merkbeleving valt Phantom wel op tussen al die anderen. Dat bereiken we met spannende fotografie, video, online en offline vormgeving. Met andere woorden: we make boren en zagen sexy again. 😎

Onze studio maakte de afgelopen jaren al een stapel dikke catalogi, flyers en (online) banners voor Phantom. En inspiratie voor ludieke demo’s op locatie mag natuurlijk ook niet ontbreken.

Last but not least: we bewaken de merkidentiteit zodat de merkuitingen van Phantom consistent zijn en blijven. Geen overbodige luxe als je letterlijk duizenden producten wilt promoten!

Over Van Ommen

Van Ommen levert van producten voor metaalbewerking van eigen merken Phantom en International Tools. Het bedrijf startte 65 jaar geleden in Beekbergen en zit daar nog steeds! Inmiddels wel met hypermodern testcentrum en cursuslocatie, dus volop in ontwikkeling. #lekkerbezig

Opgeleverde middelen

  • Campagnes

  • POS-materiaal

Specialisaties

  • Merkactivatie

  • Offline design

  • Art-directie


Ontdekken wat een dosis merkbeleving met jouw klant doet? Dat kan!