Het proces in 5 stappen

Als we een opdracht voor jouw merk mogen uitvoeren, dan ziet het proces er ongeveer zo uit. We leggen dit graag uit aan de hand van een voorbeeld.

Case

beeXact

BeeXact is hard op weg marktleider te worden op het gebied van mobile mapping. Simpel gezegd: beeXact brengt grond en wegen in kaart, bijvoorbeeld met radarauto’s en drones. De informatie die daaruit voortkomt, onder andere nodig voor de aanleg van glasvezelnetwerken.

BeeXact groeide snel. Zo snel dat er al gauw complete afdelingen zaten te springen om mensen. Maar hoe vind je die op een krappe arbeidsmarkt? En belangrijker: hoe houd je ze vast?

Stap 1.

Ontdekken



Stap 2.

Verdiepen

Wat moet er gebeuren om ambities waar te maken? We maken een plan van aanpak en bekijken wat er nodig is? Of we ontwikkelen een strategie die past bij de ambities van de organisatie.

Ideeën vanuit de organisatie vullen we aan met nieuwe ideeën (conceptontwikkeling). Co-creatie - bv ook; je hebt een film nodig, je hebt interviews nodig met medewerkers, je hebt een werkenbij-website nodig, je hebt een moving-in box nodig + we kunnen ook gedetailleerde begrotingen een plan van aanpak maken in deze fase.


Stap 3.

Creëren


Stap 4.

Activeren


Stap 5.

Optimaliseren