It’s all about the details

Studio Kirsten Reith

Vraag

Kirsten Reith wilde haar doelgroep nog beter bereiken en overtuigen van haar kwaliteiten als interieurontwerper. Haar merk, Studio Kirsten Reith, was duidelijk toe aan een volgende stap! Dan klop je natuurlijk bij ons aan 😍

Antwoord

Samen met Kirsten concludeerden we dat een nieuwe website voor Studio Kirsten Reith dé route was naar (nieuwe) klanten. Maar eerst doken we samen we Broedkas in en haalden we haar merkwaarden op. Op basis daarvan ontwikkelden we een nieuwe merkidentiteit en scherpten we ook de merkpositionering aan. Vervolgens maakten we samen een opzet voor de nieuwe website. We betrokken Kirsten op detailniveau bij het maken van keuzes. Waar moet de conversie op de website bijvoorbeeld plaatsvinden? En we droegen de juiste partners aan, onder andere voor fotografie.

Het eindresultaat mag er zijn: een website waarin design en content prachtig op elkaar én op de merkidentiteit aansluiten. Yes! 🥳 Met deze website en een superscherpe positionering onderscheidt Studio Kirsten Reith zich duidelijk van andere interieurspecialisten.

Voor dit project pluisden we trouwens ook de customer journey uit. Die leverde waardevolle informatie op voor het website-ontwerp. Na afronding checkten we opnieuw of de website de customer journey voldoende ondersteunde. 

Over Studio Kirsten Reith

Het liefst verrast Kirsten Reith haar klanten met onverwachte en gedurfde keuzes. Als eigenaar van Studio Kirsten Reith geeft ze interieuradvies en realiseert ze tijdloze inrichtingen met verfijnde details. Daarnaast ontwikkelde ze een eigen lijn met woonaccessoires onder de naam Kirsten®.

Opgeleverde middelen

  • Merkwaarden

  • Customer journey

  • Unieke huisstijl

  • Wireframe/ontwerp website

Specialisaties

  • Marketing

  • (Web)design

  • Wordpress

  • Brandmanagement


Kan de positionering van jouw merk wel wat scherper?