Doeltreffende arbeidsmarktcommunicatie

Grote kans dat jij (als communicatieprofessional) al bezig bent met je employee brand. Maar hoe onderscheid je je van al die anderen? Je vist immers in dezelfde talent pool als andere werkgevers.

De merken hieronder gaven hun werkgeversmerk op een slimme of ludieke manier een boost. Misschien iets voor jouw organisatie? 😍

Visual van onboarding campagne

In het zonnetje

Solliciteren bij beeXact? Doen! Nieuwe medewerkers krijgen een onboarding-box vol goodies en er is zelfs een cadeautje voor sollicitanten die het nèt niet werden. Da’s lief.

 
Totebag met branding festival werken@gemeenteraalte

In Raalte is het altijd feest

Als rasechte evenementengemeente organiseerde de gemeente Raalte een werkenbij-festival en trok daar 300 bezoekers mee!

 
Postercampagne Atlant - Geef jij

Arbeidsmarktcommunicatie vanuit het ❤️

Je merkwaarden in je vacaturecampagne verwerken om de juiste sollicitanten aan te trekken, Atlant deed het (samen met ons).


 

Het werkgeversmerk is een hot topic. 🌶 In onze speciale nieuwsbrieven over employee branding geven we je de komende maanden daarom de beste tips en tricks. Niets missen? Schrijf je hier vast in!

Vorige
Vorige

Alles over de Employer Value Proposition

Volgende
Volgende

De merkfan als vriend voor het leven