Inspiratie
Inspirerende verhalen, fotoverslagen en video’s. You name it - we’ve got it! Je leest en bekijkt ze hier.
.
Filter op categorie
Plan B: zandzakken!
De klus was klaar, de bestanden uitgeleverd. Maar omdat we altijd proactief meedenken met onze klant, regelden we ook nog effe zandzakken. Die stonden niet in de offerte of op onze planning, maar we deden het wel. En dát is de Factor 12-experience.
Alles over de Employer Value Proposition
De Employer Value Proposition geeft weer hoe jij gezien wilt worden als werkgever. Ga je aan de slag met Employee Branding? Dan kun je je communicatie superscherp neerzetten met behulp van een EVP.
Doeltreffende arbeidsmarktcommunicatie
Grote kans dat jij (als communicatieprofessional) al bezig bent met je employee brand. Maar hoe onderscheid je je van al die anderen? Je vist immers in dezelfde talent pool als andere werkgevers.
De merkfan als vriend voor het leven
Als iPhone-gebruiker van het eerste uur is het voor mij een feest als ik weer een nieuw toestel mag uitzoeken. Onlangs mocht ik weer! En ik weet nu al dat ik ook daarna weer voor Apple kies. Zeker, ik ben fan van Apple. Maar waarom eigenlijk?
Yes you Can(va)!
Zelf headers, banners en socialposts maken in een consistente stijl die bij je merkidentiteit past? Eitje! All you need is Canva.
Rake communicatie is als een taart
Van nature zijn we beelddenkers. Met die bril op maakt onze studio sterke ontwerpen waarmee jouw merk impact heeft. Maar tegenwoordig krijgen we zoveel prikkels binnen… je hebt héél weinig tijd om indruk te maken. Gelukkig helpt goede copy je daarbij.
Doe (écht) wat je zegt als merk
We leven in een tijd waarin merken en hun waarden een steeds belangrijkere rol spelen in ons leven. Het gaat niet om wat ze zeggen, maar wat ze doen. Écht doen.
Onweerstaanbare Employer Branding? Dat doe je zo!
Yes, eiiiiiiindelijk vakantie! En wat doen mensen in hun vakantie? Precies, een potje nadenken over hun baan. Huh? Ja! Wist je dat veel mensen in (of net na) de zomervakantie van baan wisselen?
Beste klant, een fijne reis gewenst!
Onlangs bestelde ik een wasmachine bij een populaire webshop. Voor een paar euro extra kon ik de machine ook laten aansluiten. Top! Na de eerste wasbeurt bleek dat er toch iets mis was met de aansluiting.
Je bent een merk. Ook al denk je misschien van niet.
Al jaren koop ik mijn brood bij de bakker, in ons dorp. Doordeweeks een halfje meergranen en op zaterdag verse croissantjes. Ik hoef er niet eens meer om te vragen, hij weet het precies.
Level up 🙌 wat merkfans doen voor jouw merk
Elke dag helpen wij onze klanten hun merk op- en uit te bouwen, met het ultieme doel: merkfans te creëren. Waarom is dat zo belangrijk?
Vroegâh was alles beter (not)
Vroeger waren we verantwoordelijk voor een compleet project. Tegenwoordig is dat wel anders. Lastig? Nee hoor!
Zo houd je zelf een effectieve brainstorm: 10 tips
Op zoek naar een goed idee? Tijd voor een brainstorm! Pak ‘m wel goed aan voor optimaal resultaat. Met deze tien tips lukt dat zeker.
Hoe bouw je een Sterk Werkgeversmerk?
Een goed team opbouwen en vasthouden is niet eenvoudig. Het gaat niet alleen om werven, maar ook om boeien en binden van personeel. En daar kan een Sterk Werkgeversmerk je bij helpen!
In de Broedkas ontstaan onze beste ideeën 💚
We hebben al veel mooie concepten en slimme strategieën uitgedacht in ons pakhuis. Maar wist je dat we daar een bijzondere plek voor hebben, namelijk onze Broedkas?
Een sterk werkgeversmerk creëren? De eerste stap is eenvoudiger dan je denkt.
Ooit wel eens iemand gevraagd op een verjaardag naar zijn of haar favoriete merk om voor te werken? Grote kans dat ze een bedrijf als Google noemen. Maar waarom hebben dit soort sterke merken zo’n enorme aantrekkingskracht als werkgever?